2008. november 11., kedd

Őszi napsütés :)

Egyre többet gondolok a csengettyűkoncertre. Remélem jól fog sikerülni. Annál is inkább, mert sok embernek elküldtem a meghívót interneten is, meg osztogattam is egy csomót. Nagyon sokan megígérték szóban is, e-mail-ban is visszajeleztek, hogy jönnek, sőt még barátokat is hoznak. Úgy hogy nagy lesz a közönség. Remélem vásárolnak is cd-t. Ma este próba!!
Egyébként most Krasznokvajdán vagyok. Idefele gyönyörködtünk a Isten csodálatos világában, amelyben élünk. Most is gyönyörűen süt a nap és minden héten egy-egy új élmény ez a látvány. Multkor megálltunk és szedtünk csipkebogyót teának, így tanítás előtt:) Tele vannak a bokrok bogyóval. Gyönyörű! Jah és még tanítani is kéne valamit, azért vagyok itt. Csak emlékeztetem magam:) 45 perc múlva... Megtanítom a gyerekeknek a Hóka-mókát. És még a maradék ábécés hangokat, ami múlt hétről elmaradt :)
Délután kellene valami jóóóót csinálni. Valami szokatlant, amit máskor nem... !!!
No majd kitalálom.

Nincsenek megjegyzések: