2008. november 14., péntek

Koncertnap:)

A mai napom az valami szörnyen indult. Szomorú voltam és értelmetlennek éreztem mindent. Éjszaka nem aludtam csak pár órát. Szerencsére akik körülöttem voltak felvidítottak:)
És végre elérkezett a koncert ideje. Nagyon kellemes élményben volt részem. A csengettyűzés már maga öröm, de az hogy másokat is megörvendeztettem vele, az engem is felüdített, megvídámított, felemelt, gazdaggá tett. Remélem akik eljöttek ugyanilyen jól érezték magukat. Volt egy kedves nő, akinek az arca ismerős volt. Sajnos nem tudom ki az. De folyamatosan engem nézett és mosolygott. én meg persze viszonoztam, csak épp azt nem tudom, ki az, ki hívta meg. Vajon az én vendégem volt? :) A lényeg az hogy örültem, hogy valaki csak nekem mosolyog:) Ja és hogy Szabó Péterék családostól eljöttek és ahogy körülrajongtak és gratuláltak az jó volt.
Örültem a martinkertvárosi delegációnak! kösz hogy eljöttetek!!! Meg Juliska néninek. Azt mondta , én voltam a legszebb!!! :)
Jövő héten menni kell a miskolci tv-be!

Nincsenek megjegyzések: